דפים

יום ראשון, 5 במאי 2013

האח הגדול 6 פרק 1 לצפייה ישירה | האח הגדול פרק 1 | האח הגדול 6 פרק 1 | 14.5.2014

האח הגדול 6 פרק 1 לצפייה ישירה | האח הגדול פרק 1 | האח הגדול 6 פרק 1 | האח הגדול פרקים מלאים


האח הגדול, סדרת הריאליטי ששברה את אחוזי הצפייה במדינת ישראל שנה אחר שנה . והנה הגיעה העונה החמישית.
בסדרה נכנסים לוילה מפוארת מתמודדים שונים מדתות שונות,  עם דעות פוליטיות שונות, לרוב אנשים קיצוניים לכאן ולשם .

הם ינסו להעביר למעלה מ-4 חודשים ולשרוד את החיים בבית מבודדים מהעולם מהעיתון בבוקר, ומהטלוויזיה במטרה לזכות במליון שקלים .

ידוע כי כבר המון זמן מחכים לעונה החדשה והצופים מאוד נרגשים לראות מי הדיירים החדשים בבית האח הגדול . בטח גם התגעגעתם לארז טל ואסי עזר שמנחים את התכנית ומוסיפים עוד עריהמ של מתח באוויר .
אז בואו נחסוך בדיבורים ואתם מוזמנים לצפות בפרק הראשון של האח הגדול עונה 6.

אין ספק שהם הולכים לחוות חוויה מיוחדת במינה, וללמוד על עצמם דברים חדשים שלעולם לא היו יודעים.
דרך העניים שלהם אנחנו יכולים ללמוד על החיים שלכם. מדובר בקונספט מקורי ומרענן !! שווה צפייה !!

 צפייה מהנה  :) 

11 תגובות:

  1. אני לא יכול לראות את הפרק הראשון כי אני גר בארצות הברית האתר של מקו לא נותן לראות את התוכן
    אולי אתה מכיר איזה קישור שהיה אפשר להוריד משם את הפרק המלא או אולי לעלות אותו לYOUTUBE
    תודה מראש על העזרה

    השבמחק
    תשובות
    1. וואי... גם לי יש בול אותה בעיה !! אני גרה בשיקגו.. לא נותן לי לראות :/

      מחק
  2. מה עושים אני גרה בלוס אנגלס??? איזה באסה שאי אפשר לראות

    השבמחק
  3. וחשבתי שרק לי יש פה את הבעיה פה בניו יורק!!!! גם לי זה לא עובד

    השבמחק
  4. אני גרה בסנט לואיס! זה ממש לא פייר!

    השבמחק
  5. לא זה ממש לא אמיתי.. אני ממיאמי, ולא מצליחה לראות... מה הרעיון מי שגר בארץ רואה את זה בטלויזיה... מה הרעיון של לחסום אותנו?

    השבמחק
  6. למי שיש לינק לאתר עם אפשרות צפייה בחו"ל תעדכנו

    השבמחק
  7. חברים יקרים מצאתי לינק שאפשר לראות את האח הגדול עונה 5 תכנסו ותתפנקו :-)
    יצאה לי הנשמה עד שמצאתי את זה לא יאומן :-)

    http://www.novamov.com/video/vznfpe1q4vwig

    השבמחק
  8. ווי מעולה, תודה!
    מה לגבי שאר הפרקים? יש לך אולי עוד לינקים...?

    השבמחק

LinkWithin