דפים

יום שבת, 25 במאי 2013

סיפור אהבה של בני ושלי...




בני גולדשיין ושלי ורוד! סיפור אהבה או סיפור אכזבה! לאחר יממה ראשונה בבית האח הגדול אבי התחיל להרגיש רגשות חיבה כלפיי שלי ולא רק הוא. דני התחיל לחזר אחרי שלי ובני הכריז מולו מלחמה. דני שחשב שאין לבני סיכוי עם שלי הודח ראשון מהבית ולבני נשארה דרך פנויה אל ליבה של שלי. עברו הימים ובני לא מפסיק לחזר אחרייה. שלי לעומתו מרגישה אל בני רגשות אפלטוניות בלבד. בני מרגיש ששלי היא כמו גרושתו והדבר קצת מקשה עליו. הוא נישבר ובוכה ואומר שהוא בחיים לא יתאהב שוב באישה כמו גרושתו. הימים עוברים ובני לא מפסיק לחזר אחרייה, בכל יום הוא מתאהב בה יותר ויותר. היא לעומתו לא מתייחסת אליו וחלק מהבית אומרים שהיא מנצלת אותו לרעה. האם בסוף היא תענה לחיזוריו? האם בני יתייאש? את סיפר האהבה הזה לא ניתן לנחש.
אין ספק שהם הולכים לחוות חוויה מיוחדת במינה, וללמוד על עצמם דברים חדשים שלעולם לא היו יודעים.
דרך העניים שלהם אנחנו יכולים ללמוד על החיים שלכם. מדובר בקונספט מקורי ומרענן !! שווה צפייה !!

 צפייה מהנה  :) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin