דפים

יום ראשון, 21 ביולי 2013

גילי מיילי " אני לא מתחרט על מה שאמרתי" גילי מדבר לראשונה מאז הדחתו.

גילי מיילי הראיון הראשון - שלשושב שבועות לאחר הדחתו מבית האח הגדול.


גילי מיילי, שהודח לפני שלושה שבועות לאחר שהעיר הערות גזעניות כנגדי דיירות מבית האח הגדול מדבר לראשונה.

גילי התראיין בתכנית אנשים, והשיב לשאלות הקשות שנשאל. הוא מודע לכך שטעה , ומוסיף "נו אז מה תצלבו אותי ? "
נוסף על כך הוא מצהיר שהוא אינו גזען, שהוא לא בן אדם אלים "אני איש של שלום" . הוא ענה תשובות קצרות נוסופות, לדוגמא כנשאל לגבי האמירות כנגד טהוניה בשל צבע עורה, הוא ענה "שאם מישהו נפגע מחוץ לאח הגדול, אני מתנצל".

ולשאלה הכי חשובה האם הוא מתחרט על משהו, הוא הגיב: "אני עומד מאחורי כל מה שעשיתי."

אז מיהו גילי מיילי האמיתי: גבר? שקרן? מניפולטיבי? כן? אהוב? רודף פרסום ? מתוק ?
את זה תחליטו אתם ...



 צפייה מהנה  :) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin